Yazi ve resim kopyalamak KANUNCA yasaktir ve suctur. En önemliside KUL HAKKI'na girilmis olunur ki bu suc dahada büyüktür. Lütfen bunlari düsünelim...

Alvina


 Alvinan bu takimini tanidigim bir dükkanin facebook sayfasinda gördüm ve o an bayildim. Bu benim olmali dedim. Dükkana gittim tabi ve ertesi gün gelecegini ögrendim. Ertesi gün ilk isim dükkana ucmakdi :) Elbise/tunik ve ceket takim satiliyordu fakat baska rengi,ceketi lacivert elbisesi lacivert yesil desenli. Sahaneydi :) Ilk alan ben oldum hemde bayrama özel indirimle. Bayramligim bu oldu iste. Görenler farkli oldugu icin hem sasirdilar hemde begendiler. Annemin ilk tepkisi söyle oldu:"Kizim elbisenin önüne kumas yetmemismi?" :)





Bence Alvinanin süper kiyafetleri var.Reklamini yapmiyorum ama hosuma giden bir kac modeli sizlerle paylasmak istedim. Burda almanyada malesef cok pahali kiyafetler türkiyeden geldigi icin. Insallah türkiyeye gittigimde bir bavulumu heralde alvinayla dolduracagim ;) 


2 yorum:

  1. alvina giyimde çalışan arkdşım var ordan biliyorum yeni stilistler'nin payı büyük müş bu yeniliklerinde
    daha evelinden alvina markasını bilmeyenler dahi vardı ama şimdi armine kadar nam salan bir marka oldu bu seçmiş olduğun model de beğenilmicek gibi deilki.

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...